Kontakt

Ofte stilte spørsmål

Klikk på menyen for å se svar på de mest stilte spørsmålene. Har du tilbakemelding til oss, negativ eller positiv? Send oss gjerne en melding så skal vi gjøre vårt ytterste for å følge opp videre.

Returpolicy

Vi overholder angrerettloven. Du har full rett til å returnere produktet innen 14 dager etter mottak. Alle våre kunder kan også benytte seg av 30 dagers returrett. Fyll ut vedlagte skjema som du mottar på mail og send varene tilbake i samme stand som du mottok dem. Uforseglede varer vil ikke bli akseptert for retur. Returfrakt kostnader dekkes av kjøper.

Returrett gjelder kun første levering av abonnementet. Påfølgende leveranser du mottar er identiske med den første, og derfor gjelder ikke returretningslinjene for varer mottatt etter første levering.

Leveringstid

Normal leveringstid er 2–7 virkedager, avhengig av hvor du befinner deg i landet. Ved betydelige forsinkelser i tollen og/eller med postvesenet, kan levering ta opptil 30 dager.

Du mottar en sporingslenke til din pakke, slik at du kan holde deg oppdatert gjennom hele leveringsprosessen. Har du andre spørsmål tilknyttet til din bestilling så ta gjerne kontakt.

Skatter og toll

Vi dekker merverdiavgiften for deg, så tollvesenet vil ikke belaste deg med gebyrer. Dette sikrer raskere leveringstider enn vanlig, ettersom alle avgifter er forhåndsbetalt når pakken fortolles. Vi har også vareutsending fra Norge i begrenset mengde.

Hvor er forsendelsen min?

Vi har varelager i Nederland og Norge. Varene sendes via standard posttjeneste direkte til din adresse, i samsvar med vilkår og betingelser for posttjenesten.

Normal leveringstid er 2–7 virkedager, avhengig av hvor du befinner deg i landet. Ved betydelige forsinkelser i tollen og/eller med postvesenet, kan levering ta opptil 30 dager.

Du mottar en sporingslenke til din pakke, slik at du kan holde deg oppdatert gjennom hele leveringsprosessen. Har du andre spørsmål tilknyttet til din bestilling så ta gjerne kontakt.

Kan jeg fryse abonnementet mitt for en bestemt periode?

Ingen problem. Gi oss beskjed, så registrerer vi perioden du ønsker å fryse abonnementet.

Er det mulig å justere leveringsintervallet for abonnementet mitt?

Det er mulig å justere intervallet til månedlige, kvartalsvise eller årlige forsendelser. Ta kontakt med oss ​​hvis du ønsker å gjøre endringer.

Kontakt oss

Legg gjerne igjen en beskjed her så vil vi svare deg så fort som mulig. Du kan også nå oss på kundeservice@minga.no , via vår chat, eller våre sosiale kanaler for spørsmål eller hjelp.

Våre kontorer

Avdeling Norge
MINGA
Elvegaten 10
4370 Egersund
Norge
Org. nr: 932561638
+47 400 92 171
Kart Elvegaten
Avdeling Nederland
Optima IT
Julianaplein 26 G
1097 DN Amsterdam
Netherlands
Kvk: 90801059
+31 6 86 42 49 67
Map Amsterdam